sobota 24. dubna 2021

Nevím, kde to žiju - této zemi a těmto lidem nerozumím

 Skutečně nevím, kde to žiju, české myšlení je to nejvzdálenější, co může být. Na nějaký český seriál bych se dívat ani nemohla, zvracela bych, kdežto v australských, francouzských, švýcarských, rakouských či anglických seriálech se mohu najít a přinášejí mi příjemný pocit.

Tady každý jen myslí na to, jak okrást a zničit ostatní. Notáři odcházejí skrýt se do malých vzdálených měst, kde jsou sví páni a mohou vše. Najednou Vám pak přijde, že před třemi roky jste podepsal listinu, nyní evidentně notářem zhotovené falzum - kolik za něj asi dostal?, že tehdy do půl roku vyklidíte Vaši rodinnou nemovitost, aby si ji někdo jiný mohl draze prodat a budou tak hodní, že Vám pomohou Vaše věci přestěhovat do skladu a Vás do LDN. Když byste podal běžné trestní oznámení - tak divte se! Dle našich zákonů a pravidel přijde k řešení místní policii, kde notář působí, takže těžko někdo proti notáři vystoupí, zejména když trestní oznámení na váženého notáře, kterého tam každý potřebuje, podala jakási nepříliš racionální, do umění ulítlá ženská.

Čerstvě mne dnes překvapil e-mail, jehož obsahu příliš nerozumím. Tak mi knížky s mou povídkou, celkem za uhrazených 475 Kč již poslali Českou poštou anebo neposlali? Protože je to již déle, co jsem od nich dostala zprávu o vyřízení mé objednávky, urgovala jsem a na mou urgenci odpověděli: "Moc se omlouváme za zdržení. Časopisy jsme odeslali Českou poštou. Na začátku příštího týdne Vám je pošleme znovu." Snad kdyby je poslali, tak by urgovali u České pošty, ne? 475 Kč přeci není zase tak málo, aby se zahazovaly. Ale podstatě věci tedy skutečně opět nerozumím.

Od bratrovy smrti v květnu 2017 jsem tady buď pochovala anebo jsem je ani nemohla pochovat, protože si jen vyšly trochu na vzduch, na záchod a provětrat se a už jsem je nikdy neviděla - celkem 10 koček či víc kocourů. Proto zbylí dva - tedy kočka se svým synkem už budou se mnou jen trvale v domě, už je na smrt ven nepošlu. Sice to dá úsilí, než si zvyknou, ale na smrt do venkovního světa už nikoho prostě nepošlu.

Jsou to lidé a nikoliv nemoci, čeho je třeba se bát! Jak jsem už napsala v povídce Zlovir, kterou kdesi na internetu čtu, tak pandemie by se měla soustředit na správné pročištění lidstva, což se bohužel patrně zatím nepodařilo ji správně nasměrovat. Ale stejně možná přišla z tohoto důvodu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Článek z Novinek - jak časté jsou nyní tyto bezskrupulozní podvody s nemovitostmi

Ano, to je přesně ono, v čem nyní žijeme. Žádný covid a už vůbec ne nějaký strach z očkování, můžeme se nechat očkovat každý den, z toho mít...